mandag 13. august 2012

Poncho in wavy pattern

Skal bruke bunad i bryllup til helga, men etter middagen blir det å bytte om til kjole. Den har bare skuldre, og når man ikke vet hvordan været blir der ute i øyene så hadde jeg veldig lyst på noe over skuldrene.
 For å si det sånn så var jammen ikke det enkelt. Mønster i fleng det fant jeg, men så var det farge på garnet da - det skal jeg si dere ble vanskeligere enn jeg først trudde.
Men som dere ser så fant jeg en farge som passet til slutt.
Driver også og strikker ett sjal i en grønn/brun farge - så blir det ferdig til helga så passer det også -
men jeg stresser ikke med å få det ferdig.
Av alle ting så har frøkena også lyst på en slik i blå, så jeg bør vel strikke en til henne også etterhvert.
Føler at fargen på ponchoen ikke ble helt korrekt brun - men det bildet som viser mest korrekt farge er det bildet nede til høyre;) Må få tatt bilder med meg selv inni til helga tror jeg!

Størrelse: S
Pinne: 5
Garn: 130 gram Sandnes mini alpakka
Mønster: Garnstudio/drops 106-5

4 kommentarer:

Liv-Toril sa...

Flott og smart.

Marieki sa...

Den var kjempefin!:D

Rubia sa...

Lekker poncho!

Janne sa...

Nydelig poncho du har strikket :o)