søndag 26. august 2012

Bryllupskort

Var i bryllup 18.august til ett søskenbarn av meg, og i den anledning laget jeg ett bryllupskort. Lenge siden jeg har laget kort kjente jeg.
Uvante farger å lage ett bryllupskort i kanskje, men jeg "fikk" lurtitte på fargene de skulle bruke i bryllupet, og da fikk jeg lyst til å bruke noen av dem.


                                                         Det er ett svakt grønnskjær i det mønstrete arket
som nektet å bli vist.



Det var faktisk mitt aller første forsøk på staffelikort også, og fornøyd ble jeg også.
Det er nå bestandig noe man kunne ha tenkt seg å endre på når man er ferdig, men sånn ble kortet denne gangen.
Ikke så sikkert at de veldig korterfarne kortlagerene synes det er noe fint - de kommer helt sikkert til å finne mange "feil" og mangler på kortet - men "smaken er som baken, delt i to"
 
Gratulerer så mye til Rune (søskenbarn) og Therese:)
 

3 kommentarer:

elisandr sa...

Syns det ble lekkert jeg! Flink du har vært...
Elisabeth

Snuppesnella sa...

Åååå det var kjempefint !!!
Forseggjort til minste detalj.
Kjekt å få noe sååå personlig !

Husfruen sa...

Så masse fint du lager, herlig blogg!!