onsdag 2. mai 2012

Judy - barnegenser

Denne gangen har jeg blitt inspirert av Niko inne på Hobbyboden som har funnet fram en del gamle mønstre som ho strikker fra.
På grunn av dette klarte jeg ikke å la være og ta en titt i de få gamle mønstrene jeg har om det var noe jeg kunne strikke av garnet jeg har liggende.
Mange av de gamle mønstrene synes jeg godt kunne ha kommet igjen for det er veldig mange flotte.
Endte da opp med denne her som har navnet "Judy".



Pinne: 2.5 og 3
Størrelse: 2 år
Garn: 310 gram falk (250 gram gram og 60 gram hvit)
+ 60 gram lue (30 gram hvit og 30 gram rød)
Alt i alt 370 gram garn 
Mønster: Judy fra Sandnes uldvarefabrikk

12 kommentarer:

Bea86 sa...

Kjempeflott genser og lue!
Likte mønsteret :)

Sissel sa...

Åh, den var fin. Liker at de gamle mønstrene blir funnnet frem igjen, de er jo så fine:)

MayM sa...

Åh, en var da bare helt nydelig :-)

Sisselshverdag sa...

Så herlig, heldig den 2 åringen som får denne :D

Ha ikke mange gamle mønster men noen har jeg da, mulig jeg må finne dem fram etterhert ja :D Takk for inspirasjon :D

Ha en herlig vårdag :D

Sisselshverdag sa...

Så herlig, heldig den 2 åringen som får denne :D

Ha ikke mange gamle mønster men noen har jeg da, mulig jeg må finne dem fram etterhert ja :D Takk for inspirasjon :D

Ha en herlig vårdag :D

Ruth sa...

Så fin den var. Har ikkje sett det mønsteret før.

Berit sa...

Kjempefin genser. :)

Mona sa...

Kjempefin! Ja, der er mye flott i de gamle mønsterbunkene ;) Rødt og hvitt er så lekkert sammen synes jeg

LAs masker sa...

FLOTT genser!!

Grete sa...

Kjempeflott genser og lue i rødt og hvitt.

LivM sa...

Et utrolig nydelig sett du har strikket!

Smarie sa...

Kjempelekkert :-)