onsdag 14. april 2010

ABC i ord og bilder - Å

Da er vi kommet til alfabetets siste bokstav som er Å. Synes ikke det er lenge siden vi startet med bokstaven A, tenk at det er gått 29 uker siden Petunia startet dette. (og det er nesten så jeg har glemt bort denne bokstaven - uka har gått så fort jo.)

Min siste bokstav skal faktisk få stå for Åker, Årstid, Åtte og for Åpenbarhet.
Åker siden det har vi mange av i hele Norge, og ikke minst her i Nord-Trøndelag så livegner mange seg av enten fiske eller jordbruk.

Årstid siden vi nå nærmer oss en ny årstid, vi har jo snart sommer.

Ikke lenge til denne bjørka får vakre blad på seg.

Åtte siden frøkena i huset blir 8 år om 8 uker - hjelp hvor tiden flyver og så blir det antakeligvis mellom 8 og 10 uker til vi skal flytte fra huset vårt og inn i leilighet;)

Åpenbarhet rett og slett fordi jeg har etter å ha vært med på Petunias abc har oppdaget mange flotte blogger som jeg aldri hadde kommet til å oppdage hadde det ikke vært for denne "leken" og jeg har blitt enda mer fokusert på hva det er jeg tar bilder av.
Her vil jeg ikke nevne en eneste blogg for alle er like flotte i mine øyne.


Har dere lyst til å lese flere innlegg om Å så må dere så absolutt ta turen inn hit på ABC bloggen.

Må si at jeg har hatt det kjempegøy i denne runden av ABC i ord og bilder, og Petunia har bestemt seg for å ta en runde til. Jeg er ikke så sikker på om jeg blir med denne runden, det er jo noe som heter "slutt mens leken er god!"
Uansett for de som vil lese litt mer om det så ta en tur inn på siden til Petunia og les mer.
Og som en verdig avslutning på denne runden så kan jeg si ÅÅÅÅÅ, da er man ferdig for denne gang.

1 kommentar:

Petunia sa...

Litt sen tilbakemelding fra meg. Jeg beklager det, men det er ikke så kjekt når mye av tiden går med til dataproblemer. Jeg har en bærbar pc på snart 4 år, som det egentlig har vært tull med hele tiden og nå er det rett før den sier takk for seg.
Kjempeflott Å innlegg fra deg her. Våren er en fin årstid og april kan faktisk inneholde dem alle fire:)
Takk for bidrag i runde 2 og har du ombestemt deg, så ligger A innlegget klart på ABC bloggen;)