onsdag 17. juli 2013

Votter

Har en del strikkede ting her som jeg bør se om jeg får blogget etter hvert.
Har egentlig ventet på at sola skulle ha dukket opp, men det ser dårlig ut - så da blir innebilder.
Først ut er ett par votter som var ett av 3 par votter man fikk å velge i til vottealongen på facebook.
 




Om de strikkes igjen senere, vil jeg strikke de 3 første mønsterrapportene på pinne 2.
 Strikke inn en tråd for tommelmaskene, slik at man har like mange masker både foran og bak, og slipper å ta opp masker etterpå (tenkte jeg skulle prøve igjen med det å legge opp masker og plukke opp til tommel igjen - men jeg må si det beste er å strikke inn en tråd altså)
 
Pinner: 2.5
Garn: 60 gram (32 gram hvit sorteringsgarn og 28 gram lime ullteppegarn fra hemmelig uvenn i nov/des 2012)

Kauninøstet er også brukt opp, men rundingen ville ikke være med på å bli lagret.
Dvs at da har jeg bare igjen online nøstet + alle de lekre nøstene jeg fikk i år.
 
 
 
 

4 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Du store hendelse for et mønster! Flotte votter!!!

Kari Aspenes sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Christina sa...

Flotte votter med masse mønster.

Jane sa...

Kjempefine votter! Knallkule farger :)
Og så deilig at de er såpass lange.