lørdag 26. januar 2013

Little shells

Nå begynner jeg å se en ende i uvenngarnet (eller egentlig ikke, det er nå litt igjen enda da).
Ut denne gangen var det grå kauni garnet.
Hmm, hva skal man strikke av dette ene nøstet da mon tro?
Inn på ravelry nok en gang (glad jeg fant den siden altså).
Sjekket queue listene om det var noe der jeg kunne bruke det til, og det var det.
Dette sjalet har ligget i køen i flere år, og nå er det endelig blitt strikket.
 
 



 
Har strikket det mye større enn mønsteret sier:
 Jeg har repitert mønsteret 10 eller 11 ganger.
Kanten er ikke blokket, og jeg tror ikke det blir gjort eller.
 
Garn: 50 kauni
Pinne: 4.5
Mønster: little shells (ravelry)

5 kommentarer:

Tebasile sa...

Så flott det ble.

Siddis back home sa...

Nydelig, jeg har helt lagt min elsk på Kauni garnet! Ha en flott lørdag!

Arielle sa...

Så masse fint du bruker hemmlig venn ugarnet til.
Men jeg synes du fikk vedlig mye fint hemmlig venn garn.
Hvil jo ikke kalde det for uvenn garn.

Petronella sa...

Nydelig sjal Sissel :-)

frøken ij sa...

Greit å bli kvitt litt uvenn-garn, og greit med et fint sjal :) Jeg strikket det før sommeren og likte mønsteret godt.