mandag 10. september 2012

HjerteVÅTTer

Bittam har laget noen vottemønster også, og dette paret ble laget til en vottealong på forumet; Uformelt,
Jeg var ikke med der, men hadde lyst til å strikke vottene.
Og som sagt nå er det gjort etter litt klabb og babb - eller hva jeg nå skal si:)
Man skal vel ikke si det, men noen ganger har man kunne tenkt seg at noen hadde enten 2 venstre,- eller 2 høyrehender. Denne gangen skulle jeg ha funnet noen med 2 høyrehender.
Speilvender hele venstrevotten, men glemmer at tommelen skal på motsatt side:)
Heldigvis så er det ett enkelt mønster å strikke, så det gikk greit å rekke opp ned til tommelhullet og sette igang igjen)
Har laget ett hjerte helt øverst på votten som ikke er med i mønsteret - måtte bare prøve.
 
Garn: 60 gram finull
Pinne: 2 og 2.5
Størrelse: ungdom og dame
Mønster: Bittami, og kan finnes her for den som er på Ravelry og her på PDF (tror ikke det er alle som får opp PDF, men usikker på det altså)

3 kommentarer:

Monai sa...

Kjempefine votter!

Ruth sa...

Nydelege!

Sølvis blog sa...

Kjempefine. Og du er ikke alene, jeg skulle hatt to venstreføtter da jeg strikka sokken..