lørdag 14. juli 2012

Oslo anorakken har jeg hatt liggende lenge i ravelrykøen.
Denne er strikket fra 23.mai og ferdig 27. mai - men siden det var en gave til tantegutten som kom til fredag 06.07  har jeg ikke kunnet vise den fram før nå. Måtte jo ha noe hemmelig for foreldrene.
Nå er den lille skjønne tantegutten kommet til verden, og da kan jeg vise den her på bloggen også- selv om det enda er lenge til tantegullet kan bruke den.
      For de som er på Ravelry og enkelte hobbyforum har allerede sett den, men må jo dokumentere den her på bloggen også.


Søte froskeknapper ble det også på den:)
Det som irriterer meg med denne er at jeg rett og slett glemte å flytte starten/stopp til siden for å unngå at det vises - men skitt au det er jo ett bruksplagg.
Det er vår lille Rufus som er linselus på en del av bildene, og som dere ser på det øverste bildet la han sin elsk på genseren også:)

Garn: 100 gram grå nepal + 130 gram blå nepal (230 gram)
Pinne: 5
Størrelse: 6-12 mnd som er tilgjengelig gratis på pickles. Har man lyst til å strikke den i andre størrelser kjøpes det på Pickles sine sider.
Mønster: Pickles. Finnes både på engelsk og norsk 

4 kommentarer:

lirosa sa...

Kjempefin:-)
God Strikkehelg ønskes!

Solskinnet sa...

Kjempe fin og nydelig linselus :)

siwi sa...

Så fin den ble! Holder på med en selv, blir så inspirert av de mange fine som blogges!

Arielle sa...

Kan si det sånn du har en nydelig linselus.
Anorakken ble kjempe fin.