mandag 3. oktober 2011

Dukkeklær

Tomt for uvenngarn - helt tomt!!
Det som var igjen var jo bomullsgarnet, og det har jeg tenkt og tenkt på hva jeg kunne bruke til.
Jeg endte opp med dukkeklær.
Var veldig spent på hvordan det kom til å være å strikke med, men det overrasket meg faktisk. Det var ikke så stivt og hardt som jeg syntes det var da jeg holdt i nøstet.


Va ikke en eneste trykknapp å oppdrive her i huset (eller de jeg har er for små), så da måtte ei sikkerhetsnål fungere som knapp foreløpig.

 Som dere ser så har jeg klart å bruke den enden med rød tråd jeg også fikk.


Garn: uvenngarn.110 gram Hvit bomullsgarn  og rødt ullgarn (tror jeg)
Pinne: 2.5, 3 og 3.5
Mønster: kjolen er egen, lua og trusa er ifra Sandnes dukke 0204

Da sier jeg bare: Hurra ferdig med å bruke det lekre garnet. Synes jeg har klart det godt jeg, og jeg var vel kanskje ikke en av dem som var mest uheldig med garnet jeg fikk eller da - selv om det ikke er noe garn jeg selv kunne ha funnet på å kjøpe.

6 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Ser jammen ikkje mykje uvenleg ut no iallefall, alt uvengarnet ditt! ;)

MayM sa...

Så nydelig dukken ble med nye flott klær :-)

LivM sa...

Så mye flott som du har fått ut av dette garnet da. Du er virkelig fantasifull og flink :-)

Hobbymegher sa...

Så fint resultatet av uvennskapet ble. Hihi!

Nyyydelig dukkesett! =)

Malys krok sa...

Du har virkelig fått mye fint av dette garnet! Nydelige dukkeklær du har strikket! -Margit-

Grete sa...

Nydelig dukkesett du har lagd.