onsdag 1. desember 2010

Adventskalender

Synes at jeg også har behov for adventskalender, og jeg var med på hobbyboden sin i fjor og er med i år også. Koselig å ordne og koselig å få.
Jeg byttet kalender med Anitra og gleder meg til å pakke opp en pakke hver dag.

Her er dagens gave 1. desember:

Ett sjøgrønt nøste med nanuk. Har aldri prøvd nanuk før så det gleder jeg meg faktisk til.

Har også ordnet meg en scrappekalender fra kreativ hobby, og i den var det i dag en sommerfugl.

Grunnen til at jeg har ordet meg en slik kalender er at jeg har veldig lyst til å lage flere kort, og da var det en kjekk måte å ordne seg flere stempler på.

Og som en ekstra adventsgave så var jeg innom miss StampAlot for å ta en titt, og se hvem som var den heldig vinneren av give awayen hennes da: jepp meg, og jeg som ikke har hatt vinnersjanser på lenge lenge Moro å bli trekt ut blant 63 stykker.
Tusen tusen takk sier jeg nå bare, og jeg gleder meg til å få tatt det i bruk når det kommer.

4 kommentarer:

amylin sa...

Gratulerer som vinner i give-away! Fine gaver du fikk også!

Unknown sa...

Heia :)

Og jeg som har masse scrapbookutstyr igjen etter butikken, hvorfor visste jeg ikke at du likte å lage kort?? :)

gyldenkron sa...

Heldige du. Gratulerer som vinner.

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera som vinnar av give awayen! Så koseleg med adventskalendarar. Eg har og eit nøste Nanuk, men eg har enno ikkje heilt klart å finne ut kva eg skal bruke det til. ;)