onsdag 15. september 2010

Pannebånd

Har strikket litt de siste ukene selv om det kanskje ikke ser slik ut.
Her kommer i allefall 2 stk pannebånd.

Garn: 45 gram viking sportsgarn
Pinne: 3.5
Mønster: Runners "keep my ears warm"
Designer; Helen Bingham
Along: strikkeverdens abc på projo- bokstavene Q og R i september.


Må bare vise dere hva jeg og ei venninne så på en av våre sykkelturer forrige uke.
Det er kanskje ikke det mest hyggeligste bilde, men jeg bare må vise dere allikevel..
Det er en dessverre død grevling, men det er første gangen jeg har sett en.
Det som faktisk var moro var at på jobb i går var det en som hadde fortalt mannen hennes at det var en jerv som lå i veikanten der han hadde syklet forbi, og mannen hennes hadde vært helt enig for han hadde sett den han også- ha ha tenkte jeg da, må skuffe dere at det  faktisk var en grevling.
Nei! sa kollegaen min, mannen som sa det at det var en jerv er jo jeger og han må nå vite det.
Sorry men det var faktisk en grevling, beviset er her sa jeg og viste fram bildet.
Da sies det, "ja,men de hadde ikke stoppet og sett på den" - hallo du har nettopp sagt at de gjorde det.
Jerven har ikke det sort/hvite ansiktet.

7 kommentarer:

Nina sa...

Så flottpannebånd! Vi så jerv i dyreparken i sommer, og det er klart du har rett!
Hilsen Nina

saga sa...

Nei det er jo helt tydelig en Grevling det der ja. Selv om jeg aldri har sett en på ordentlig.
Flotte pannebånd også. :)

mimouna sa...

Pannebånd er supert nå om høsten! :o)

Og det er nok du som har rett ja, det der er uten tvil en grevling.

LAs masker sa...

Kjempe fine pannebånd du har laget! Synes det ser ut som en grevling jeg også selv om jeg ikke har sett en utenom på bilder.

♥ Netta ♥ sa...

Så fine pannebånd du har strikket. Jeg setter stadig igang nye prosjekter, men det er dessverre sjelden jeg kommer i mål :-O Jeg er nok enig med deg at det der er en grevling!!!

Så koselig at du vil være med på min giveaway og så flott at du har tatt meg med i listen din i forrige innlegg - tusen takk og lykke til!

Klem
Netta

Torhild Reidardatter sa...

Stakkels Hr.Grevling!
Vi må passe på dem da de ikke er så mange. Fine pannebånd.God fredags kveld.

nragnhild sa...

Hehe, helt tydelig grevling ja! :p Har en utstoppa en hjemme - kjempemoro å skremme folk med den! Plassere bak dører når det er litt mørkt og sånn ;)