torsdag 17. januar 2013

Holden shawlette

Mer uvenngarn er brukt, og denne gangen var det de 2 hvite nøstene som fikk gjennomgå.
Bestemte meg tidlig for at garnet skulle gå til ett sjal, men så var det nå å bestemme seg for ett da.
Endte til slutt opp med dette, og da skal dere ikke engang få vite hvor mange jeg hadde tittet på.
Dette sjalet var ferdig i desember, men har slitt med å få lagt inn bilder her på blogspot - og nå gjør jeg det på en tungvindt måte; først inn på ravelry og så inn her, istedet for rett fra pc. Så lenge jeg har funnet en løsning så er jeg fornøyd.
 
 
 
 
 
Og ja, det stemmer at sjalet ikke er dampet i kantene, eller blogget. Grunn til det er at jeg faktisk synes det var stilig med kanten slik som dette.
 
Det ble igjen litt av det ene hvite nøstet, men det er brukt opp det også - kommer bilde etterhvert.
Det grå kauni nøstet er også brukt opp, så bilde kommer der også :)
 
 
Garn:  70 gram
Pinne: 3.5
Mønster: Holden Shawlette (ravelry)

Ingen kommentarer: