torsdag 6. oktober 2011

Buzzadorkampanje - Vanish

Som flere av dere sikkert har fått med dere så er jeg en Buzzador, og akkurat nå er jeg med i en kampanje med Vanish produkter (snart ferdig er den også, og jeg må sende inn rapport), og jeg fikk en diger pakke i posten med alle de forskjellige Vanish produktene som finnes for en god stund siden.(det kan godt være at det er flere også, men jeg vet ikke)
Posene var/er til å dele med venner/kjente (tror jeg har 3 igjen) og de vanlige butikkeflaskene/boksene er mine.
Må innrømme at jeg var/er spent på hvordan produktene virker/virket, siden jeg aldri har prøvd Vanish.



Her har jeg prøvd ut  vanish oxy Action (den helrosa sprayflaska) for å se hvordan den tok flekkene på skoa til jenta her hjemme - flekkene var ikke nye.


Som dere ser så tok den ikke alt, men veldig mye.
Kanskje har jeg kunnet kjørt de gjennom maskina med samme prosedyren og sett om det forsvant mer, men det har jeg ikke gjort.

Ellers prøvde jeg  den samme sprayen på en kasserolle. (Har dessverre ikke bilder). 
 Her var det noen sorte flekker nedi bunnen som vi ikke fikk bort med vanlig vaskemiddel. (kasserollen hadde blitt brent i bunn). Tenkte at det skader jo ikke å prøve med Vanish - og gjett hva! Det fjernet de sorte flekkene i bunnen, kasserollen ble som ny:)
Så jeg kan faktisk anbefale den til mer enn bare klær. (kanskje vel sterkt middel, men så lenge du funker så er nå det bra)


Her skal jeg prøve ut sofa,-og teppesprayen på ei sofapute. Veldig spent på resultatet.
Før behandling (av noe vi ikke vet hva er, men antar det er noe mat som har vært der veldig lenge)
Under behandling


Etter behandling av sprayen: den fikk virke
noen få minutter før jeg tørket av med en våt klut.
Jeg kan anbefale teppe,-sofaenseren på det sterkeste. Neste runde er at jeg skal ta noen flekker på selv sofaen.

Anbefaler også Vanish extra hygiene(boksen med grønt lokk), jeg tar litt pulver med i hver vask, klærne lukter utrolig rene, og fjerne svettelukt o.l. på bl.a. arbeidsklær uten at du bør vaske det på 60 grader hver gang.
******************************************************************************
******************************************************************************
Jeg er også vært så heldig at jeg fikk prøve ut Santa Maria Paneng Red Curry Spice Mix + nudler + kokosmelk - her har jeg ikke fått tatt bilder, men jeg har fått delt ut noen poser med mix, og så er det meningen at vi skal spise ett måltid selv også da.

Regner med at det blir lenge til neste gang jeg får buzz siden jeg var så heldig å få komme med på 2 denne gangen.
Det har jo gått år imellom før også, men jeg tar det som en bonus hver gang jeg får prøve noe.
******************************************************************************
******************************************************************************
Er det flere som har lyst til å bli en buzzador trykk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er amarylis):
Og vil du vite litt mer før du evn bestemmer deg så sjekk ut her:

1 kommentar:

gyldenkron sa...

Hehe, jeg buzzer akkuratt samme produkter som deg. Og har samme inntrykk av vanish. Eneste jeg lurer på, er hvorfor ikke den er anbefalt av norges astma og allergiforbund, men sveriges?
Santa maria har jeg prøvd selv, den oppskrifta i pakken. Den var pyyyton, vi liker ikke kokosmelk. Tror kanskje retten hadde vært god med bare pulveret og vann, ikke melka