onsdag 15. desember 2010

Adventskalender 12., 13., 14. og 15. desember

Treg med å vise adventskalendergavene i år jeg, skal skjerpe meg for flotte gaver bør vises fram med en gang.

Søndag 12. desember

Garn fra Anitra. Jeg gleder meg faktisk til å finne noe å bruke dette garnet til. Elsker å prøve noe nytt jeg, så bare vent det blir sikkert noe av dette også.

Fra kreativ hobby. Ett helt enkelt firkantstempel, men jeg tror en kan skrive noe inni det om en vil

Mandag 13. desember

Fra Anitra hjertedrops. De ligger nederst i håndarbeidskurven og der skal de få være minst ei uke til.
Blir spennende å prøve dem selv om jeg ikke spiser så masse godteri akkurat - men antar at de skal få foter å gå på når mann og barn finner dem.

Fra kreativ hobby, dette herlige stemplet. 
Tirsdag 14. desember

Fra Anitra en kjempespennende te som jeg gleder meg til å prøve. Lenge siden jeg har fått tak i løsvekt te (foruten den tyrkiske epleteen jeg gjemmer på).

Fra kreativ hobby dette flotte stemplet som passer både til bursdager og jul.

Onsdag 15. desember
Fra Anitra fikk jeg disse 3 flotte kortene, eller rettere sagt 2 kort og en gavepose.
Trodde det var 3 kort helt til jeg åpnet posene de lå i og så at det jammen ikke var noe kort,, men en flott pose.

 I pakken fra kreativ hobby lå det dette stemplet, og en enkel men fin tekst på det.

Nå har eg altså åpnet 15 pakker fra både Anitra og kreativ hobby og når jeg tenker på at jeg enda har 9 pakker igjen å åpne så er jeg virkelig spent.
Klarer jeg å få 24 stempler fra kreativ  hobby som jeg ikke har fra før mon tro?
Har Anitra oppfylt flere av mine ønsker - ho ligger veldig godt an hittil iallefall, så jeg tror hun klarer det:)

Ingen kommentarer: