søndag 15. august 2010

Mitt lille land 3

Her kommer mitt bidrag nr 3 til fotokonkurransen til Petunia og det er ikke ett sommerbilde som dere ser - hvorfor skal alle bilder være fra i sommer tenkte jeg her ett øyeblikk - det er jo ingenting som tilsier at det skal være det - så her kommer ett bilde fra Bjørgan - eller rettere sagt Grong - skisenter.
Det ligger i Nord-Trøndelag fylke, så vi behøver ikke kjøre flere 100 mil for å komme fram. Ett par timer tar det nå, og det med ekstra stopper pga en som pleier å bli bilsyk - men fram kommer vi til slutt.
En av slalombakkene i Bjørgan
Bjørgan er bl.a ett vintersportsenter hvor vi pleier å stå slalom - rettere sagt mann og barn storkoser seg når de kan knipse på seg skiutstyret og sette avgårde nedover bakkene.
Hva gjør jeg?
Jeg bruker å ta med meg ei god bok og strikketøyet og sitte nederst i bakken på ett hjemmestrikket tovet sitteunderlag og rett og slett bare kose meg.
Har faktisk stått 2 ganger på slaloski - men det ligger ikke for meg, jeg liker det rett og slett ikke.Holder meg til langrenn, sykling og annen trening i sal jeg.

1 kommentar:

Petunia sa...

Og før vi aner det, er det tid for å dra på seg skistøvler og finne frem skiene igjen:)
Supert bidrag!!