torsdag 3. juni 2010

Earwarmers/pannebånd

Siden mange av strikkepinnene mine er pakket ned (det var ikke meningen) for å flytte, så må jeg jo ta utgangspunkt i de pinnene jeg har liggende når jeg skal strikke:)
Tilbehøralongen inne på projo har jo flere tips til hva man kan strikke og det ble 2 pannebånd, men nå vet jeg jammen ikke mer hva det kan bli fra den (men det er nå enda nesten 3 måneder igjen av den).

 
Det med begge viser riktig farge.

Garn: 40 gram trysilgarn
Pinne: det som er på hodet pinne 4.5 og det som ligger under pinne 4
Mønster: Funknit

11 kommentarer:

gyldenkron sa...

Stilige ørevarmere. Jeg kjenner igjen det med å strikke med de pinnene man har til rådighet. Sånn er det med meg hver gang vi er i campingvogna, og jeg har gjort ferdig arbeidet før tiden.

Monai sa...

Flotte pannebånd.Vi har bruk for det i trøndelag ennå.Men vi for tro det kommer varmere tider her også.

Wenche/chawo sa...

Kjempefine pannebånd.Du har strikket.Ha en flott dag.

Xhantippe sa...

Flott panneband i nydelig farge.

Hege81 sa...

Så flott pannebånd :)
Nydelig farge på det, og flott mønster :)

LivM sa...

De ble jo helt supre!

sipusa sa...

fint pannebånd, får meg til å komme på at jeg også strikket et pannebånd her en kveld, det har jeg glemt å fikse bilde av for ravelry gitt;-)

Siddis back home sa...

TUSEN
TAKK FOR HYGGELIG KOMMENTAR PÅ BLOGGEN MIN!
Flott pannebånd !

mimouna sa...

Pannebånd er greit tilbehør, de varmer akkurat passe.

Dorthe sa...

Kjolen er kjempefin. Kjempefint pannebånd.

MayM sa...

Flott panne bånd og lekker kjole. Fargen er også nydelig !