lørdag 20. februar 2010

Garnmysterium nr 5

Nok en gang satte Liv-Toril på hobbyboden igang ett garnmysterium, og denne gangen var jeg faktisk i tvil om jeg skulle slenge meg med, hadde mer enn nok å gjøre egentlig- men fant ut at hvorfor ikke? Det er jo kjekt med strikkevariasjon og så vet jeg hvor moro de foregående 4 mysteriene hennes har vært (og jeg har vært med på dem alle 4).

Denne gangen hadde vi bruk for tykke/store pinner og kanskje glade farger. Det var ett mysterium hvor man måtte gjøre kjappe vendinger og det ville føles som rene biljakten på svingete veier, og så var det ikke arbeidskrevende.
Av alle ting så dro jeg faktisk og kjøpte garn - for pelsgarn har da vel ikke jeg her hjemme, og jeg kjøpte like godt ett ullgarn også siden jeg hadde for lite av det jeg tenkte å bruke.

vi fikk oppgaven i 2 mailer, og guri malla hvor kjekt det var.
Her er iallefall resultatet mitt.

Kjekke Gordon pinnsvin:)






Som dere sikkert ser så har han stjerner i øynene - og det er jo ikke så rart siden Norge har tatt gull etter gull i OL. Det er jo en grunn for at karen her etter Gordon må dere skjønne. (programleder på NRK - mellomnavn)


Garn: 80 gram sportsgarn fra trysilgarn (europris) og 90 gram frutti fra trysilgarn (europris)
Pinne: 6 hele tiden
Mønster finnes her 

6 kommentarer:

Line Marit sa...

Nåh...den var KJEMPEsøt!!! :-)

Hanne sa...

åhhhhh så utrolig søt. Kjempe smekker :D god helg fra meg :D

Kristin sa...

Så fin :) Med stjerner i blikket og greier ;)

Emme sa...

Åh, den der er en liten going ja, ikke rart du syntes den var kjekk å strikke :)

Elin sa...

Knall herlige :D

Dorthe sa...

Kjempemoro:)Ha en fin strikkedag:)